måndag 8 oktober 2012

V41 med Albin & Johan


Nu har v 41 inletts vilket betyder att 25-manna är avklarat men även att det är dax för mig (Johan W) och Albin E att blogga. Tyvärr så är Albin sjuk idag så denna måndag är det jag som bloggar.
Som sagt 25-manna är avklarat en tävling där många OL-Teamare deltog och gjorde självklart bra ifrån sig! Tillbaks till skolan på måndagen, denna måndag var även starten på 2:an teknikarnas praktik på Volvo, en praktik med tidiga mornar och långa arbetsdagar tom så att man missar träningen på kvällen.
Efter skoldagen var det dax för en efterlängtad träning (som alltid), idag stod det distans på schemat. Några tog sig utmaningen att springa Halen runt, medan exempelvis jag nöjde mig att springa 12,5 km denna sida sjön. När vi var färdiga med vår träning kom Teknikarna i tvåan hem för att några av dem senare dra ut på ett rullskidpass.
Denna måndag var även starten på de nya matlagen, i mitt matlag bjöds det bla på mastig kyckling med krämig potatisgratäng och mexikansk inspirerade tortillas med ost, det bjöds så klart på sallad oxå! Jag tror att många fick god mat idag!
Nu ska jag diska och så får vi hoppas att Albin är friskare imorgon så blir det mer blogg då:)
Ha det gött!
//Johan W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar